Kvantas rašė:
Hmm.. kaip čia sudėlioti aiškiai... Atvirkščiai nei dauguma mano, soul shardai nėra vientisi, kaip juos rodo UI. Iš tikrųjų kiekvienas shardas susideda iš 100 "shardbits", kaip burning emberiai susideda iš 10 ember bits. Taip, paskutinis applyintas corruptionas duoda 8.5% šansą gauti Nightfall procą, kuris ne atstato vieną soul shardą, o iš tikrųjų duoda 125 shardbits, t.y. 1.25 shardo. Yra net aura, galėsiu palinkint jei labai norisi, aš parsisiunčiau, kad minmaxint galėčiau, pm mane kai pamatysi in-game ^^
Jei čia PvP, tai nieko dėl to nepadarysi, tik corruptionas ir ten stunai, silence ir dar kažkas po vieną shardą grąžina kas kažkiek laiko, nebepamenu jau PvP seto tikslaus efekto.
Jei PvE, tai be klasės trinketo nelabai išeina tuos shardus manage'int normaliai. Klausimas - ar turi 4 dalių setą? Čia pirmas dalykas, kuris sutaupo labai daug shardų, jei neturi klasės trinketo, nes per pradinį burstą tau nebereikia castinti 3 Hauntų, užtenka vieno, taigi išnaudojami tik 2 shardai ~30-čiai sekundžių (assuming, kad naudoji Haunting Spirits talentą, nors su low gearu ir nelabai apsimoka, geriau imti GoSup ir Demonic Servitude). Antras additionas yra klasės trinketas, kadangi jis DoTams duoda 25% haste, taigi dažniau tiksi Corruption ir didesnis šansas gauti Nightfall procą. Jei naudoji Haunting Spirits, tai hauntą labiau net apsimoka pataupyt, kad pratęstum buffą, nei naudoti ant trinket procų. Jei naudosi didelį petą, tai geriau naudoti ant trinket procų ir Dark Soulo, tai tada irgi ne taip eikvosis ir mažiau shard starvinsi.
Cia pvp.