Is neturejimo kaveikt pamusiau dummy iki 10 Milionu DMG palaikydams 20k DPS, rezultatas:
1. Attack 3.14M (31.1%)
2. Bloodthirst 2.24M (22.2%)
3. Heroic Strike 1.30M (12.9%)
4. Deep Wounds 1.11M (10.9%) Talentas
5. Raging Blow 763.6K (7.6%)
6. Slam 697.6K (6.9%)
7. Raging Blow (OH) 485.3K (4.8%) Off-Hand
8. Colossus Smash 230.0K (2.3%)
9. Heroic Throw 141.1K (1.4%)
Nu kai tikrai pagalvoji, blizzo pazadetasis pagrindinis warru skillas Raging Blow sudejus main ir off handa padare 1.25M, tai butu 4ta vieta sarase :/, o auto attaka tai RULZZZZZ !!!

Ypac kai jis buna neaktyvus kartais net 30-40% fighto nes nebuni enragintas, nes Enrage talentas turi tik 9% tave uzenraginti nuo smugio. Aisku cia iskaitant ir Berserker Rage skilla, kuris tave trumpam uzenragina (zinoma talento neaktivuoja).
Na sitas dalykas turetu pasitaisyti tolimoj ateity kai bus daug didesnis kiekis Haste, dazniau ir daugiau mosikuosi tai didesnis sansas kad jis aktyvuosis ir bus stabiliai on

Critas zinoma irgi duos savo, su dabartiniu crit, tai Flurry uptime irgi gana mazas dar. Na + dar ir Hit hard capo nera, kad nemissintu auto attaka.
Tigi viskas ir susideda galutiniam rezultate

visi 3 statai labai svarbus

Ner Hit - missina auto attaka, missina attaka - mezeja sansas gaut Enrage, ner Enrage - negauni 12% DMG increase ir neaktyvus skillas Raging Blow

Na ir kai missini auto attaka negauni rage kas be ko, ir tai LABAI blogai
